Allplan FAQ - Hotline alati

Allplan FAQ - Hotline alati

TEMA: Hotline alati
Tehnička podrška FAQ

Programi: Allplan

Pitanje:
Što ako neka naredba ne funkcionira, dijaloški prozori se ne otvaraju, postoji potreba za vraćanje softvera na početne postavke?

Odgovor:

Ponekad je potrebno osvježiti Allplan ukoliko dolazi do nefunkcioniranja određene naredbe ili ukoliko želite vratiti default postavke ili vratiti izgled sučelja u prvobitno stanje.
Potrebno je slijediti sljedeće korake:
1. Ugasiti Allplan i otvoriti Allmeni koji dolazi s instalacijom Allplana
2. Unutar Allmenija otići na Servis – Hotline Alati




a) Čišćenje standarda kako biste osvježili Allplan i otklonili greške u nefunkcioniranju pojedinih naredbi

1) savestd kako bi spremili vaše postavke

2) cleanstd kako bi obrisali nepotrebne stavke

3) reststd kako bi vratili vaše postavke u Allplan



b) Čišćenje registryja kako biste osvježili Allplan, uklonili nepotrebne datoteke i otklonili greške u funkcioniranju pojedinih naredbi

1) savereg kako bi spremili postavke

2) cleanreg kako bi očistili registry od nepotrebnih podataka

3) restreg kako bi vratili spremljene postavke



c) inicijalizacija prikaza

1) cleanup kako bi postavili izgled Allplan sučelja na default



d) reorganizacija projekata

Ukoliko ubacite bilo koji projekt (izgled mape: projekt.prj) u vašu središnju mapu podataka, Allplan neće odmah učitati vaš projekt, već je potrebno prvo odraditi reorganizaciju mape

1) reorg kako bi reorganizirali mapu upravljanja projektima i ponovno učitali sve projekte u Allplan (potrebno ukoliko prvi puta ubacujemo nove projekte u Allplan)